zondag 7 augustus 2011

Blogger droid app

Ik schrijf deze column via een blogger droid. Dat is een app op mijn SE X10 HD. Voor het eerst schrijf ik via mijn mobiel. En ik moet zeggen, tis echt fok op. Mijn gedachten en typesnelheid gaan veel sneller, dan mijn touchscreen aankan!

Ik weet ook niet wat ik moet schrijven, alleen dat er net een taxichauffeur als een idioot stond te toeteren voor mijn woning. Het is 23.06 uur en ik lig in bed! Mijn dochter slaapt, maar schrok wakker! Ik deed mijn rolgordijn omhoog en zag dat het taxibedrijf een buitenlandse naam had! Ik stond op het punt om naar beneden te stormen, maar hij reed weg. Zoveel taxibedrijven met een buitenlandse naam zijn er niet in Groningen, dus binnenkort kan er wel eentje een baksteen door de voorruit ontvangen.
Ik stop, want ik kan hier echt niet mee overweg! Column schrijven via een mobiel werkt niet!!! Klote app!
Published with Blogger-droid v1.7.4

Geen opmerkingen:

Een reactie posten