vrijdag 15 april 2011

Emerson gaat verhuizen

Column uit januari 2010
 
Gisteren heb ik een huurcontract getekend, wat dus betekend dat ik ga verhuizen. Terug naar de stad, wat me stiekem toch dierbaar is geworden. De stad uit het Hoge Noorden. De stad Groningen. Ik wil langs deze weg al mijn familieleden bedanken die voor mij klaar stonden. Vooral mijn ouders. Mam en pap, jullie stonden voor mij klaar op het moment dat het echt slecht met me ging. Ik heb me de afgelopen 10 maanden zo goed gevoeld. Ik ben weer mezelf geworden, dankzij jullie.

Ik wil ook mijn vrienden bedanken. Bedankt voor alles. Bedankt voor het feit dat we weer één zijn. De afgelopen jaren heb ik me niet als een goede vriend gedragen. Mijn ogen zijn geopend, dankzij jullie en mijn ouders!

Gregory en Etienne, ik houd van jullie! Etienne, ik ben trots op jou. Dat jij op jouw leeftijd al zo volwassen en verstandig bent, daar kan ik alleen respect voor opbrengen. Jullie beide wonen al samen. Nu ben ik er ook klaar voor om die stap te zetten.

Daisy, mijn lieverd. Ik prijs de dag dat jij in mijn leven bent gekomen. Ik ben zo gelukkig met jou! Jij accepteert mij zoals ik echt ben! Jij respecteert mij en houdt van mij, inclusief al mijn beperkingen en tekortkomingen. Ik weet dat een perfecte relatie niet bestaat, maar je moet weten dat ik wel perfectie nastreef. Ik houd van jou, zoals je liefde hoort aan te voelen. Dat we samen deze stap gaan zetten, maakt mij intens gelukkig. Zolang mijn hart blijft kloppen, klopt het voor jou!

Emerson

1 opmerking: