maandag 11 april 2011

Mijn meissie

Wat zal ik moeten zeggen tegen mijn meissie als ze groter is
Wees verstandig en zie wat de waarheid en wat gelogen is
Papa houdt van je en papa zal er altijd voor je zijn
Maar de zorgen zijn er nu al
Ook al ben je nog zo klein
Lieve schat, het is niet zonneschijn
Er zijn dagen vol met regen
Want niemand is perfect
Een ieder heeft zijn gebreken
Maar wees niet verlegen,
In deze wereld, je hebt mijn zegen
Om te leven zoals jij het wilt
Ik heb altijd naar jou omgekeken
En dat zal ik blijven doen
Voor altijd ben ik je vader
Jouw steun en toeverlaat
Vanaf je eerste dag op aarde
Maar soms ben ik niet aardig
In jouw ogen ben ik de kwade
In momenten van strijd
Leer je de kunst van het bedaren
Wat er ook gebeurt,
Wees altijd op je hoede
Maar jij bent slim, want ik zie
Jij bezit de genen van je moeder
Zelfde kracht, zelfde pit
En nog meer van het goede

1 opmerking: